Mienokje freubelt

zondag 24 februari 2013

Kitty kat

Dit is een kopie van mijn post op het Silhouettekrea2day blog



Soms kom je een patroon tegen en dan weet je meteen voor wie je deze wilt maken. Ik had dat met dit schattige gewonde poesje, gemaakt voor een lieve kattenliefhebster. Omdat ik er geen "platte" kaart van wilde maken, heb ik wat aanpassingen gemaakt. Als je namelijk een staande kaart maakt met de vouw bovenin, zal door de zwaartekracht de poes door zijn pootjes zakken. Vandaar dat ik onderstaande sluiting heb gemaakt, die je kan samensmelten met de voor- en achterkant van de kaart. Hierdoor blijft dit snoesje netjes staan.

Het papier heb ik bij Krea2day vandaan, net als de Distress Inkt Picked Raspberry. Natuurlijk mag een echt verbandje niet ontbreken :-)

Hier is de sluiting nog niet gesloten, zodat je kan zien hoe een gedeelte aan de voorkant en de ander aan de achterkant wordt samengesmolten.



De twee gedeeltes van de sluiting, die je bij ons kan opvragen via een leuk berichtje of mail: silhouettekrea2day@gmail.com.

En zo ziet het eindresultaat eruit:


Groetjes, Monique

7 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor al je opbeurende berichtjes Monique, dat doet me echt goed wijfie, wat een schattige kaart heb je gemaakt, ik ziet met open mond te kijken, wat is dit super zeg, enne was ik dat katje maar, wat zou ik dan geaaid worden.
    Mooie creatie, lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij blijft mooi om te zien hahaha
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a super cute card!! :)
    Have a lovely day.

    ♥ Hugs, Inger

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi monique,
    wat een schattig katje!
    Knap gemaakt!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi

    Super leuk gemaakt .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zooooooooooooo schattig !! Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wil je even bedanken voor je lieve woorden op mijn blog !!

      Verwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.